Thursday 29 August 2013

Gendang Perang al-Malhamah al-Kubra Bermula

Apakah serangan yang akan di lancarkan oleh US bila-bila masa saja lagi merupakan petanda peperangan besar akhir zaman seperti yang telah dikhabarkan oleh Rasulullah s.a.w dengan beberapa tanda. Terjadinya pertempuran dahsyat antara kaum muslimin melawan nasrani, dan akan terjadi sebelum munculnya imam Mahdi. Nabi s.a.w menamakannya al-malhamah al-kubra, yang padanya kaum muslimin akan menang, kemudian setelah itu mereka akan menuju Kostantinopel untuk merebutnya, kemudian setelah itu barulah muncul dajjal.

Dari Muadz ibn Jabal r.a: bahwasanya Rasulullah s.a.w bersabda: "Pemakmuran Baitul Maqdis merupakan kehancuran bagi Yatsrib, kehancuran Yatsrib akan menyebabkan al-malhamah, dan al-malhamah merupakan pembebasan bagi Kostantinopel, pembebasan Kostantinopel merupakan tanda munculnya dajjal". (HR. Abu Dawud dan Tirmidzi. Al-Albani menghasankan hadits ini dalam shahih Abu Dawud. Dalam sanad ini, hanya Abdurrahman ibn Tsabit, dari ayahnya, dari Makhul yang meriwayatkannya)

Dalam hadis tersebut antara tanda-tanda bermulanya peperangan al-malhamah al-kubra ialah berlakunya pembangunan di Baitul Maqdis dan kehancuran Yatsrib. Baitul Maqdis dimana terletaknya Masjid al-Aqsa sekarang ini berada di bawah pemerintahan Israel dan dikenali sebagai Jurusalem. Jurusalem sekarang ini merupakan ibu negara haram Israel dan sedang dibangunkan dengan pesat.

Pembangunan sekitar Baitul Maqdis (Jurusalem Tourism Developments)

Pada masa sebelum Islam berkembang, kota Madinah bernama Yatsrib, dikenal sebagai pusat perdagangan. Kemudian ketika Nabi Muhammad SAW hijrah dari Mekkah, kota ini diganti namanya menjadi Madinah sebagai pusat perkembangan Islam sampai beliau wafat dan dimakamkan di sana. Selanjutnya kota ini menjadi pusat kekhalifahan sebagai penerus Nabi Muhammad. Kenapakah berlaku kehancuran di Madinah? Apakah kerana peperangan? Tetapi mengikut riwayat yang lain Madinah ketika itu berada dalam keadaan yang baik.


Dari Abu Hurairah r.a: bahwasanya Rasulullah s.a.w bersabda: “Mereka akan meninggalkan Madinah, padahal dipenuhi oleh kebaikan, ia tidak akan dikunjungi kecuali oleh binatang buas”. (HR. Bukhari dan Muslim)

Kerja-kerja perobohan bangunan di Masjid Nabawi giat berjalan
Apakah kerja-kerja perobohan yang sedang giat dijalankan ini adalah tanda kehancuran yang dimaksudkan dalam hadits tersebut? Setakat ini mengikut lapuran pihak berkuasa Saudi sebanyak 2/3 bangunan sekitar Masjid Nabawi sudah diruntuhkan. Sebanyak 10 buah bangunan yang besar telah diruntuhkan sejak ia bermula Julai lalu. Antara bangunan yang diruntuhkan ialah bangunan Awkaf, Masjid al-Wiladah dan pasar al-Ansar.

Dalam artikel yang lalu Perang Akhir Zaman Bermula di Aleppo, saya berpandangan bahawa pada mulanya berlaku persepakatan antara pejuang Islam bersama Rom ( US dan Eropah) dalam menghadapi satu musuh, tetapi akhirnya persepakatan itu bertukar menjadi peperangan setelah berlaku perkhianatan di pihak Rom tersebut. Buat masa ini tentera US sedang melakukan persiapan rapi bagi melancarkan serangan keatas Syria diatas alasan serangan bom kimia yang telah dilakukan oleh rejim Syria.

Pesawat Pengebom Strategik B1
Mengikut sumber Debkafile serangan US itu akan bermula Jumaat malam, atau pada awal Sabtu ini, pada 30 - 31 Ogos. Persiapan giat dijalankan US di pengkalan udara tentera US di Al-Udeid di Qatar. Antaranya persiapan pesawat pengebom B-1B dan pesawat pejuang stealth F-22 Raptor. Begitu juga pihak Israel telah memanggil sebahagian besar tentera simpanannya termasuk persiapan roket, Tentera Udara dan senjata penangkis peluru berpandu. Senjata penangkis Anti-Missilie Arrow, Patriot dan Dome telah ditempatkan secara lebih meluas dari kebiasaan sebelum ini.Walau bagaimanapun menurut maklumat pegawai Israel mereka tidak menjangkakan serangan tentera Syria keatas mereka. 

Manakala di pihak Syria persiapan rapi juga diadakan dengan mengatur aset-aset penting kekubu selamat bagi mengelak dari serangan US. Mengikut Debkafile lagi, pasukan kereta kebal dan meriam ketumbukan ke-4 Syria dan division Pengawal Republik, yang telah melancarkan serangan senjata kimia juga telah dipindahkan kekubu selamat yang baru siap dibina tahun lepas.

Pasukan tentera Syria berpusat di Hom, Hama, Latakia dan Aleppo juga telah bersiap-sedia selepas mendapat maklumat dari perisikan Syria dan Russia bahawa mereka akan diserang pada bila-bila masa sahaja lagi.


19 comments:

  1. Assalam, Adakah masa itu dajal akan keluar atau imam mahdi yang keluar dulu?

    ReplyDelete
  2. saya kurang percaya kepada prophecy akhir zaman ini meski sumebr hadisnya bertaraf hassan sahaja bukan sahih. soal menilik masa depan ini tidak elok sebenarnya..apa pun info yg bagus dari blog ini

    ReplyDelete
  3. Mahadzira saudara perlu bezakan antara menilik nasib dengan peringatan yg disampaikan oleh Rasulullah s.a.w. Rasulullah s.a.w adalah nabi terakhir dan nabi akhir zaman, oleh sebab itulah segala peringatan yang dibawa oleh Rasulullah s.a.w perlu dihayati hinggalah ke akhir zaman kerana baginda sudah diperlihatkan satu-persatu keatas umatnya oleh Allah s.w.t apakah yang akan terjadi selepas kewafatan baginda.

    Sebab itulah para sahabat, tabien, salafus soleh sentiasa memberi peringatan terhadap umat Islam terhadap segala peringatan yg telah dikhabarkan oleh Rasulullah s.a.w tentang tanda-tanda akhir zaman, Hatta Ibnu Abbas dikhabarkan sentiasa terjaga dari tidurnya akibat bimbang jika sekiranya petanda yang dikhabarkan Rasulullah s.a.w itu sudah muncul, begitulah yakinnya mereka terhadap Rasulullah s.a.w.

    Apakah lagi bukti yang perlu ditunjukkan untuk kita beriman padahal semuanya telah terpampang dihadapan mata kita hari ini satu persatu tentang tanda-tanda akhir zaman telah muncul. Kita sepatutnya berasa bersyukur dan keimanan kita semakin bertambah apabila segala peringatan dan petanda yang disampaikan oleh Rasulullah s.a.w itu terbukti benar dan dapat dilihat sendiri diakhir zaman ini.

    Banyak buku2 yang menghuraikan hadits-hadits akhir zaman jika saudara ingan memperkuatkan keimanan boleh didapati dipasaran atau hadir dikuliah2 masjid untuk mendapat kefahaman yang lebih jelas.
    Sila dalami buku 40 hadits peristiwa akhir zaman ini yang telah diringkas dengan bahasa yang mudah;
    http://secebiswaras.files.wordpress.com/2012/09/40-hadis-tentang-peristiwa-akhir-zaman.pdf

    Seperti ayat 47:18 tertera diatas, Allah s.w.t yang Maha Adil telah memberi amaran kepada manusia supaya beriman dan sebelum datangnya kiamat, segala tanda-tandanya telah dilahirkaNya.

    ReplyDelete
  4. yathrib yang dimaksudkan dalam hadis bukanlah madinah tempat wujudnya masjid nabawi itu tetapi yathrib yang dimaksudkan ialah kota damascus di syria.

    ReplyDelete
  5. Boleh tuan anon 26feb kemukakan rujukan. Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. BRIGADE PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    Khilafatun ’ala Minhaj An-Nubuwwah.
    Khilafah Islam Akhir Zaman.

    Kenapa hati anda seperti Batu?
    Ketika Ribuan jiwa kaum muslimin meregang nyawa di seluruh penjuru dunia , Rohingya, Suriah, Kashmir , Indonesia, Palestine, Afrika Tengah dan banyak lagi
    tragedi kemanusiaan terus berlaku dengan bengis dan kejam.

    Wanitanya diperkosa, anak-anaknya dibunuh dan kaum lelakinya mati di lorong-lorong jalanan.

    Mari Hunus Senjata Kalian, ikutlah bersama kami untuk pembela mereka, pembela terhadap penganiayaan dan penghinaan yang amat sangat dari orang-orang kafir, Orang-orang Mustyrik, dan orang-orang Munafiqin.

    Tidak Malukah Anda terhadap Rasulullah SAW melihat seperti kondisi yang sangat memilukan ini, Teruskah anda berdiam diri menjadi Penonton.

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat.
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami dalam naungan Negara Khilafah Islam.
    Menjadi Tentara Islam Yang Tangguh dan Menakutkan Bangsa Yahudi, Salibis dan Bangsa-bangsa Musyrikin dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam.
    Sudah Tiba Akhir Zaman, Kini Saatnya Berperang untuk Tegaknya dan Jaya Kedaulatan dan Kekuasaan Dinul Islam.

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

    Tinggalkan Belenggu Jahiliyah, mari Berjalan Menuju Keridhoan Allah SWT dengan As Sunnah Rasulullah SAW dan para Sahabatnya.

    Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Thogut Mulkan Jabriyan.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: "Berperanglah kamu pada jalan Allah", lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit sekali.
    Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Tinggalkan dan hancurkan semua Ideologi orang-orang kufur Mari Hunus Pedang kalian.
    Hancurkan Semua Setan-Thagut, sehingga tidak ada lagi Tuhan-Tuhan Manusia yang disembah manusia Kecuali Menyembah Allah yang Esa yang Maha Gagah Perkasa.

    INGAT ! Orang-orang yang tidak mau melaksanakan tanggungjawab dan perintah Allah untuk berjihad, adalah dimurkai, dibenci, dilaknati oleh Allah swt dan akan disiksa di akhirat nanti.

    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah SWT!

    Mari Aplikasikan Hapalan Qur'an Yang Ada di Dadamu menjadi wujud Nyata sebagaimana Rasulullah telah mewujudkannya, Khilafah Islam Telah Berdiri maka konswekwensi Keimanan anda berada dalam Ujian yang Berat Anda Gabung atau anda tetap setia pada Negara kufur.

    Wahai Para Rijalus Sahaleh , para Ikhwan akhir Zaman kehadiran anda kami tunggu Mari kita Berangkat Bersama Meyongsong Janji Rasulullah SAW di Abad kegemilangan Khilafah Islam.
    Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Telah dibuka Pendaftaran Militer
    Pasukan Komando Bendera / Panji Hitam
    email : seleksidim@yandex.com

    ReplyDelete
  7. ainun salsabila..bley x saudara sy nk join panji hitam tu?tp dia mualaf...dia cina dan dh lama divert ke agama islam....sy tnya sebab sy tngk daulah islamiyah melayu tp saudara sy ni berbangsa cina..bley ke dia join?

    ReplyDelete
  8. Amal aje surah Al Kahfi... insyaallah ada peluang jadi tentera Panji Hitam sebab di jamin tidak terpedaya dengan Dajal.

    ReplyDelete
  9. Amal aje surah Al Kahfi... insyaallah ada peluang jadi tentera Panji Hitam sebab di jamin tidak terpedaya dengan Dajal.

    ReplyDelete
  10. Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi

    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam
    Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia


    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM DAN DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DI SELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FI SABILILLAH

    “Apabila sudah habis bulan-bulan haram itu, maka BUNUHLAH orang-orang musyrikin itu di mana saja kamu jumpai mereka, tangkaplah mereka, tawanlah mereka, dan intailah di tempat pengintaian. Jika mereka bertaubat dan mendirikan shalat dan menunaikan zakat, maka berilah kebebasan kepada mereka untuk berjalan. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.”
    (QS. Al-Taubah [9]: 5

    “Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah)..
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    “Sesungguhnya Aku bersama kamu, maka teguhkan (pendirian) orang-orang yang telah beriman”. Kelak akan Aku jatuhkan rasa ketakutan ke dalam hati orang-orang kafir,maka penggallah kepala mereka dan pancunglah tiap-tiap ujung jari mereka.
    Qs. Al-Anfaal :12

    Apabila kamu bertemu dengan orang-orang kafir di medan perang maka pancunglah batang leher mereka.
    Qs. Muhammad : 4

    Maka berperanglah kamu pada jalan Allah, tidaklah kamu dibebani melainkan dengan kewajiban kamu sendiri .
    Al-Baqarah : 190

    Telah diizinkan berperang bagi orang-orang yang diperangi, karena sesungguhnya mereka telah dianiaya.
    Dan sesungguhnya Allah, benar-benar Maha Kuasa menolong mereka itu,
    Al-Hajj (22) : 40

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    MEREKA YANG MEMATUHI DAN MELAKSANAKAN PENGUMUMAN INI
    ADALAH TENTARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH
    SEDANGKAN YANG RAGU DAN MENOLAKNYA MAKA
    MEREKA SECARA OTOMATIS MENJADI MUSUH ISLAM YANG HARUS DIHANCURKAN.

    WAHAI PARA IKHWAN JANGAN PERNAH TAKUT PADA MEREKA,
    UBUN-UBUN MEREKA SEMUA BERADA DALAM KEKUASAN DAN KEHENDAK ALLAH SUBHANAHU WA TA'ALA.

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    ReplyDelete
  11. Hari ini 2 oktober 2016
    Masih tiada apa yg berlaku.....
    INI SEMUA POYOOOO

    ReplyDelete
  12. Hari ini 2 oktober 2016
    Masih tiada apa yg berlaku.....
    INI SEMUA POYOOOO

    ReplyDelete
  13. Hari ini 14 November 2016
    Masih tiada apa yg berlaku.....
    INI SEMUA POYOOOO

    ReplyDelete
  14. PESAN IMAM MAHDI MENYERU UNTUK PARA IKHWAN
    BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
    Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.
    Ketahuilah !, Semua Negara Didunia ini adalah Negara Boneka Dajjal

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Bersiaplah menjadi Tentara Islam akhir Zaman sebelum anda dibantai oleh Zionis,Salibis,Munafiq dan Musyrikin
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    email : seleksidim@yandex.com

    Dipublikasikan
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    ReplyDelete
  15. Sape kata poyooo ..ini hah Dajjal sendiri ckp dia akan keluar bila air tasik Tibersi aka Galilee aka Kineret ... tasik ni xde harapan penuh balik ..pasti nye ianya akan kering lebih awal

    http://forecast.israelinfo.co.il/kineret

    ReplyDelete
  16. Sape kata poyooo ..ini hah Dajjal sendiri ckp dia akan keluar bila air tasik Tibersi aka Galilee aka Kineret ... tasik ni xde harapan penuh balik ..pasti nye ianya akan kering lebih awal

    http://forecast.israelinfo.co.il/kineret

    ReplyDelete
  17. Yg dijanjikan ttapa akn trjadi,xperlu nak pertikaikan bila akn trjadi yg pasti akn trjadi itu jnji allah,krna allah tidak akn pernah mgmungkiri janji,yg haq tetap haq dan yg batil ttap batil,xprlu dilihat bila akn trjadi yg prlu dlihat thap keimanan kita,adakah mampu kita hdapi smua ni smua fitnah dajjal dan org2 nya,aku prcaya apa sja dikata kan rasulullah s.a.w krna Rasulullah xkan brkata yg sia2,poyoo ka apa ka yg akn trjadi ttap trjadi,yg mana kita akn dok barisan dpn tntera imam mahadi atau barisan dpan tntera dajjal yg dilaknat.

    ReplyDelete
  18. Tq Admin. Panjang lebar penceritaan. Sekarang isu India vs Pakistan. Kalau dengar satu professor dan Ahli Nasa bercerita ttg implikasi perang ni.. ia seakan ad dukhan

    ReplyDelete

Belajar Quran