Sunday 23 October 2011

Telah Tiba Masanya..

Raja Abdullah Berjabat Mesra Dengan Hillary Clinton


عن رسول الله (ص):
(يحكم الحجاز رجل اسمه اسم حيوان ، إذا رأيته حسبت في عينه الحول من البعيد ، وإذا اقتربت منه لاترى في عينه شيئاً ، يخلفه أخ له اسمه عبدالله. ويل لشيعتنا منه ، أعادها ثلاثاً ؛ بشروني بموته أبشركم بظهور الحجة )
مئتان وخمسون علامة: 122

Akan diperintah tanah Hejaz(Saudi) oleh seorang lelaki bernama haiwan, jika kamu melihatnya dari jauh, kamu mengira matanya kuyu, jika kamu dekatinya kamu tidak lihat ada sebarang masalah pada matanya. Dia kelak akan digantikan oleh abangnya bernama Abdullah. Celakalah sesiapa yang menjadi pengikutnya! - diulanginya 3 kali - Berikan khabar gembira kepadaku tentang kematiannya, dan aku akan memberi tahu kamu khabar gembira tentang munculnya hujjah (Imam Mahdi).

Sedia kita maklum bahawa Raja Abdullah sekarang ini adalah raja yang menggantikan Fahd, makna Fahd adalah nama seekor haiwan iaitu harimau kumbang. http://babynamesworld.parentsconnect.com/meaning_of_Fahad.html

Rasulullah telah memberi amaran kepada umat akhir zaman telah munculnya raja tersebut dan kita dapat lihat sendiri bagaimana mereka memperdaya umat Islam dengan menganggap merekalah pemimpin Islam yang sebenar padahal kehidupan sebenar keluarga mereka membayangkan sebaliknya. Keluarga diraja ini memiliki bank riba terbesar di dunia Citigroup hinggalah Walt Disney. Putera Al-Waleed bin Talal tidak membenarkan wanita menutup aurat berada dalam pejabatnya, bahkan mereka mendapatkan segala kemewahan tanpa mengira halal haram dan berpoya-poya di pusat-pusat perjudian terkemuka didunia.

Mereka mendakwa kononnya membantu Islam tetapi mereka bersama-sama Yahudi merosakan akal fikiran dan cara hidup umat Islam. Tetapi amat malang apabila ulamak mereka sibuk dengan perkara remeh temeh tetapi sengaja membiarkan maksiat dikalangan pemerintah mereka berleluasa.






No comments:

Post a Comment

Belajar Quran